7.8.2010

Tämä päivä tähän mennessä





Noni nyt sisko on meikattu ja kaikki kuvat on siirretty koneelle. Heräsin tänään puol 11 maissa ja puol 1 lähin kaupungille kierteleen kauppoja. Käväsin Vilassa,H&M:ssä jossa kokeilin syksyn uutta trendiä - Ponchoa ja Sokos Emotionissa josta ostin kynsilakan. Pitäis lisäks ostaa uus huulipuna mutten oo vielä päättäny et minkä ostaisin. Kohta aattelin mennä ulos nauttiin auringosta ja illaks onki sit suunnitelmia, mennään ulos Jeminan kaa, en tiiä ketkä muut tulee mukaan :) 


Så, nu är syrran sminkad och alla bilder är överförda på datorn. Vaknade idag halv 11 och drog till stan runt halv 1 för att kolla lite runt i butiker. Var i Vila, H&M där jag testade höstens nya trend - Ponchon och Sokos Emotions, köpte därifrån ett nagellack btw. Borde dessutom köpa ett läppstift men har inte ännu bestämt mig för vilken nyans jag vill köpa. Snart tänkte jag dra ut och njuta av solen och sen på kvällen har jag då redan planer, vi ska ut med Jemina, vet inte vilka andra följer med :) 


Aloitin meikkaamalla näillä tuotteilla/
Började med att sminka mig själv med dessa produkter;


Base: Maybelline mineral powder foundation,
 Make up store - Cover all mix
Bronzer and blush: Bronzing powder - H&M, Glambronze - Loreal
Blush - H&M
Eyebrows: H&M
Eyes: White eye-pens - Lumene&Wet n wild
Mascara: Lash stiletto - Maybelline
Lips: Maybelline Water shine diamonds


Voila!;







Outfit;











Top: Mango
Belt: Oldie
Jeans: Gina Tricot


In the city;







Poncho in H&M: 19,95€


Ja tämä tuli mukaan/Och denna kom med;



Nailpolish: Maybelline Colorama - Honey crystals





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)