12.8.2010

Postausten määrä koulun aikana





Moikka! Tuli taas hyvä kommentti mun postausten määrään liittyen ja voin sanoo et määrä tulee muuttumaan ku mulla alkaa koulu :) Mulla on normaalisti 5 pvää viikossa koulua ja vähintään joku 5 tuntia pvässä + kaikki palautustehtävät joten postauksia tulee pari päivässä :)  Huomaa sit ku on koulussa ettei aina ehi olla bloggailemassa joten varmaan tiivistän pvän tapahtumat yhteen tai kahteen postaukseen. Lisäks mulla on aina näitä muoti tai kauneusvinkkejä/ julkkisjuttuja jotka vaihtelee päivittäin :) Mut on tosi kivaa saada mielipiteitä et tietää mistä tykkäätte! Paljon kiitoksia, erityisesti tänään Nooralle :) Ps: Yritän vähentää kuvia esim samasta asusta yhteen postaukseen ;D


Hej! Fick igen en bra kommentar gällande antalet inlägg och kan säga att antalet kommer ändra när skolan börjar för mig :) Har vanligtvis skola 5 dagar i veckan och minst 5 timmar per dag + alla inlämningsuppgifter så därmed blir det ett par inlägg om dagen :)  Man märker att när man är i skolan, hinner man inte alltid vara och blogga så därmed blir det säkert ett sammandrag av dagens händelser till ett eller två inlägg. Pluss dessa har jag alltid inlägg om mode eller skönhetstips/ kändisgrejer som varierar dagligen :) Men det är jätte nice att få åsikter om vad ni gillar! Tack så mkt, speciellt idag till Noora :) Obs: Försöker minska på antalet bilder på samma outfit i samma inlägg ;D




Kysymys/Fråga;

Keiden blogeja luette ja kenellä on hyvä tyyli kirjotusten,postauksien määrän ja kuvien suhteen? :)

Vems bloggar läser ni och vem har en bra stil gällande skrivandet, antal inlägg och bilder? :)



6 kommenttia

  1. Moi! Ootko millä tehnyt noi kiharat? Näyttää tosi kivoilta :)

    VastaaPoista
  2. Oon tehny noi Babyliss Press n' curl kihartimella :) Usein teen myös kiharat suoristusraudalla :)

    VastaaPoista
  3. Kiitti! Oon ite harjotellut sitä suoristusraudalla kihartamista, mut ei vaa onnistu. Oon kattunu youtubesta vaikka kuinka videoita missä näyteteen miten ne tehää, mut en vaan osaa :( Tarvii miettii tommosta kiharrinta :)

    VastaaPoista
  4. joo se on aluks vähä vaikeeta mut voin näyttää vaihe vaiheelta kuvissa miten tehään :) Oon aina ite rakastanu värkätä omia hiuksia mutta kesti kyl vähä aikaa ennen ku opin suoristusraudalla kihartaan :) Jos saan kysyä, minkälaiset hiukset sulla on, pitkät/keskipitkät, ohuet/paksut? :)

    VastaaPoista
  5. Mun hiukset on varmaan aikalailla samanlaiset kun sullakin. Ainakin kuvien perusteella. Puoleen selkään pitkät ja ei kovin paksut mut ei kyl ihan ohkasetkaan :D Olis kiva jos teet kiharrus postauksen, vaikka niit vähän joka paikassa onkin :)

    VastaaPoista
  6. Noni sit onki helpompi tehä se postaus :D Teen sen heti vaan ku ehdin ja mahdollisimman hyvin selitettynä :D Voin näyttää molemmmilla, sillä babyliss kihartimella ja suoristusraudalla nii näät eron :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)