5.8.2010

Lukijakysymykseen vastaus



Lukijakysymys/Läsarfråga;


Moi! Löysin sun blogin just äsken ja tosi kivoja juttuja täällä! :) Miten sä oot onnistunu pysymään noin hyvässä kunnossa? onko sulla joku erityinen ruokavalio? :) siis että et syö karkkia jne :)


Hej! Hittade din blogg precis och här är jätte trevliga grejer! :) Hur har du lyckats hållas i så bra form? Går du efter ng special diet? menar att lämnar du bort godiset osv? :)

Kivaa kesää/Trevlig sommar!

-Jenna




Vastaus: Oon koko elämäni ollu tosi siro ja hoikka enkä liho helposti. Hoikkuudestani huolimatta mulla oli ennen hieman pömppö vatsa jonka oon treenaamalla saanu pois :) Mun hoikkuus on enimmäkseen geeneissä, iskä ja äiti on molemmat hoikkia joten siks musta tuli luuviulu :D 


Treeni: Oon aina rakastanu tanssia ja tanssin joka päivä, kotona, kaverilla ulkona missä vaan. Lisäks teen 1 kilon painoilla eri treenikuvioita (voin pistää blogiin lähipäivinä ne liikkeet jotka treenaan painoilla). Kesällä pelaan tennistä niin usein kuin mahollista.


Ruokavalio: Hmm mitä tämä pikku tyttönen syö? Syön kaikkea, en noudata mitää ruokavaliota mutta syön säännöllisesti aamiaisen,lounaan,päivällisen ja iltapalan. Karkkia syön kyllä jonki verran mutta oonki enemmän suolasen ystävä joten niitä mässäilen enemmän. Oon ollu pitkään sipsi hullu, rakastan niitä vieläki mut yritän nykyää rajoittaa sipsien syöntiä :D Koti ruoka on paras ruokavalio mulle, vatsa täyttyy hyvin :) 



Svar: Har hela mitt liv varit jätte liten och smal och går inte lätt upp i vikt. Fastän jag är smal hade jag förut lite rundare mage som jag har fått att försvinna genom träning :) Är smal i stort sätt tack vare generna, mamma och pappa är båda smala och därför blev jag en smal pinne :D


Träning: Har alltid älskat att dansa dagligen, hemma, hos kompisar, ute var som helst. Dessutom tränar jag med 1kg vikter med olika övningar (kan visa senare i bloggen hurdana övningar jag gör). På sommarn spelar jag tennis så ofta som möjligt.


Matkost:  Hmm vad äter denna lilla tjej? Äter ärligt allt, följer ingen speciell diet men äter regelbundet frukost,lunch,middag och kvällsbit. Äter nog en del godis men gillar mer saltigt smått o gott. Har varit galen i chips i evigheter men försöker lite låta bli att äta för mkt av dem :D Hemgjord mat är det bästa för mig, man blir mätt :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)