24.8.2010

Hyvää yötä ja huomenta



Pics from monday;








Moikka! Ku tulin sunnutaina Helsinkiin olin sen verran väsyny etten jaksanu enää bloggailla mut täällä sitä ollaan taas tänään. Onpa täällä Helsingissä sit lämmin Kokkolaan verrattuna :D Myöhemmin aattelin mennä kaupungille kattoon vähä kauppoihin. No mitä ootte ite puuhaillu viime päivinä?  


Hallo! När jag kom till Helsingfors på sönag var jag så trött att jag inte orkade blogga men nu är jag här igen. Asså vad varmt det är i Helsingfors jämfört med Karleby :D Senare tänkte jag dra till stan och kolla lite i butiker. Så vad har ni gjort under senaste dagarna?


Monday outfit;



Hoodie: H&M
Chill pants: Nümph
Glasses: Seppälä



Kirjottelen myöhmmin päivän asun kera :) Muistakaa muuten käydä äänestämässä mun pipoa :P

Skriver senare och visar dagens outfit :) Kom ihåg att rösta på min mössa :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)