17.8.2010

My looks today + my dream jumper


Taas jälleen on nälkä joten kohta pitää syödä mut aattelin eka kertoo mitä oon tehny tänään, miltä näytin ja mitä ostin. Eli oltiin siskon kaa taas pelaamassa minigolfia ja nythän mulla sit meni hermot ja hävisin kunnolla :D Ku tultiin kotiin saatiin alkaa tekeen ruokaa ja ruoan jälkeen lähettiin kaupungille, mä sisko ja mamma. Menin H&M:ssä käymään ja sieltä oisin voinu repiä vaikka mitä mukaan mut tyydyin yhteen ostokseen joka muuten on unelma! Oon kattonu sitä jo kauan mut kokoja ei oo ollu. 

Kiitti muuten kaikille jotka on äänestäny mun Seppälä pipoa :) Luulin oikeesti et tuomarit ois heti valinnu sen suosikkeihin mut taas pikku Anna on ollu vähä sinisilmänen :D Mut ainaki ite oon siihen tyytyväinen ja oon tehny sen käsin enkä pölliny printtiä tai kuvaa netistä. Jos teki ootte suunnitellu, kertokaa mulle nii pistän linkit blogiin, pääsee muutki kattoon mitä ootte keksiny.



Asså är hungrig igen så måste ta snart och fixa ngt att äta men tänkte först berätta om vad jag har gjort idag, hur jag såg ut och vad jag köpte. Vi var igen med syrran och spelade minigolf och denna gång tappade jag nerverna och förlorade rejält :D När vi kom hem började vi fixa mat och efter maten drog vi till stan, jag syrran och mamma. Var till H&M och kunde dragit vad som helst med därifrån men tog det lugnt och köpte ett plagg, som förresten är min dröm! Har kollat på den under en längre tid men inga storlekar har funnits. 

Ett stort tack förresten till alla som har röstat på min Seppälä mössa :) Trodde att juryn skulle ha typ genast valt min mössa till deras favoriter men nej lilla Anna har varit lite naiv :D Men är nog själv jätte nöjd med min design, har iaf gjort designen själv och inte stulit mönstret eller bilden från nätet. Om ni har också designat en mössa, berätta för mig så lägger jag länken till mössan upp på bloggen så andra också får se vad ni kommit på.




Minigolf outfit;






City outfit;









Look what I've found;


Paitaa voi käyttää noin/
Tröjan kan användas så



Tai näin/
Eller såhär


Mitä tykkäätte mun uudesta paidasta? Ite rakastan sitä :)

Vad tkr ni om min nya tröja? Själv älskar jag den :)

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)