17.8.2010

Outfit number 1 or outfit number 2?



Huomenta vain! Heräsin jo yheksän jälkeen eikä väsyttäny joten keitin kahvit ja aloin nauttiin aamiaisesta. Aamukahvi on mun pelastus, se nautinto mitä ensimäisestä siemauksesta saa on aivan uskomaton. On nii hauskaa verrata ihmisiä jotka rakastaa kahvia eikä pärjää ilman aamuisin ja niitä jotka ei juo kahvia eikä ees tiiä miks muut on koukussa :P Esim mun sisko ei juo kahvia, sen mielestä se ei oo hyvää, ku taas mä oon iha hulluna kahviin. Enää  vähä päälle puol tuntii ja sit tulee jälleen Laguna Beachia :D 


Jos iltapäivällä on lämpimämpi, meen kyl ulos aurinkoon et saa nauttia vielä jonkilaisesta lämmöstä. Muuten nyt ku en oo ehtiny vielä pistää pvän asua päälle, aatteli näyttää teille 2 asun kuvapareja josta saatte valita aina paremman. 




God Morgon! Vaknade redan efter 9 och var inte alls trött så jag fixade kaffe och började njuta av min frukost. Morgonkaffe är min räddning, den njutning man får av första klunken är helt otrolig. Det är så roligt att jämföra människor som älskar kaffe, som inte klarar sig utan på morgonen och dem som inte alls dricker kaffe och vet inte vf vi andra är beroende :P T.ex. min syster dricker inte kaffe, hon tkr inte det är gott medan jag älskar kaffe. Jippie ännu lite över en halv timme och så kommer Laguna Beach igen :D


Om det är varmare på eftermiddagen, drar jag nog ut i solen så man får njuta av någonlunda värme. Förresten nu när jag inte har ännu hunnit slänga på mig dagens outfit, tänkte visa till er några bildpar med 2 outfits och ni får välja den bättre.




Outfit battle;




1 or 2?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)