19.8.2010

I've got some packing to do





Moikka! Tulin hetki sit kotiin. Kävin viemässä mun siskon sen luokkakaverille ku ne lähti sit Vaasaan. Nyt pitäis ite alkaa pakkaan vaatteita ja kenkiä mukaan Helsinkiin. Kyllä niitä vaan riittää. Myöhemmin mennään varmaa ostaan ruokaa äidin kaa. Onko teillä hyviä vinkkejä nopeaan ja helppoon pakkaamiseen? Jos teillä ei oo tällä hetkellä tekemistä, menkää ihmeessä äänestämään mun Seppälä pipoa täältä :) Oon nyt saanu 123 ääntä, katotaan mihin asti pääsen tänään lukijoiden avulla ;D


Hej! Kom hem för en stund sen. Var och körde syrran till hennes klasskompis, dom ska dra till Vasa. Nu borde jag själv packa mina kläder och skor till Helsingfors. Det finns nog en hel del. Senare drar jag och mamma till matbutiken. Har ni förresten bra tips för snabb och lätt packande? Om ni förresten har inget att göra för tillfället kan ni så gärna gå och rösta på min Seppälä mössa härifrån :) Har hittills fått 123 röster, vi ska kolla hur långt jag kommer idag med hjälp av er läsare ;D






Mun huone näytti tältä ku muutin kohta 2 vuotta Helsinkiin

Mitt rum såg ut såhär när jag flyttade för nästan 2 år sen till Helsingfors



Nykyään tavaraa on vähän enemmän

Nuförtiden har jag lite mera saker




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)