20.8.2010

Ku koulu alkaa haluaa vaan et ois v-loppu 24/7

Outfits;



Pöö! Tiiän, oon ollu tänää vähä laiska enkä oo kirjotellu mut nyt oon täällä. Koska oon ollu tänään lusmu laittautuun, tänään oli vaa iha basic vaatteet päällä. Nyt ku koulut alkaa, tulee taas kauhee himo päästä tanssimaan ja juhlimaan v-loppuisin, joten aattelin näyttää teille mun erilaisia party party vaatteita. Lisäks voitte aina kävästä täällä vähä äänestämässä, jopa 10 kertaa jos haluutte ;)


Buu! Jag vet, har varit lat idag och inte bloggat värst mkt men nu är jag här. Eftersom jag har varit seg idag att fixa mig, därmed hade jag bara på mig basic kläder. Nu när skolan börjar blir man jätte sugen på att få festa på veckoslutet, tänkte därmed visa er mina olika party party kläder. Dessutom kan ni gå hit och rösta lite, till och med 10 gånger om ni vill ;)



My party outfits part 1 ;


1.



2.




3.




4.



5.



6.




7.



8.



9.


10.



1-10 - The best party outfit?






5 kommenttia

  1. kivan näköisiä vaatteita, kenkiä ei vaan näkyny monessakaa kuvas..
    Itsekin kaapista löytyy vaikka mitä bilevaatteita, mut tuntuu etten mä ikinä käy missään. Samoin kenkiä joita pitäs kyl päästä ulkoiluttamaan :)

    VastaaPoista
  2. Vaikka valinta onkin vaikea niin mä tykkään kauheesti tosta asusta nro. 2. Näytät upealta ja leopardikuosi on aina jees. ;D Mä niiiin allekirjoitan ton tanssimishimon! Se ei vaan lopu ikinä.

    http://tallainen-pienitytto.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. 1, 7, 8 oli ehkä parhaita ^^
    hah, kiitos, ite inhoonki sitä jo nyt : D tiedä miks ostin.. Inhoon oikeestaan kaikkea mun päällä -.- maailma on niin epäreilu :'D

    VastaaPoista
  4. Nro. 5 on tyylikkäin, tukka on paras vitosessa ja kutosessa :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)