7.8.2010

Pitkät vai lyhyet postaukset?





Anonyymi sanoi/Anonym skrev;




mun on pakko lopettaa tän blogin seuraaminen bloglovinin avulla :( vaik tätä onki ollu mukava lukee, en kestä et ku on tullu yhteensä esim 19 uutta postausta, 7 niistä on sulta. muiden postaukset saattaa olla kilometriluokkaa mut sulla on monta pientä päivässä, ja ne on jotenkin ärsyttäviä :( tsemppii blogin jatkamisen kanssa.


jag måste ta och sluta följa denna blogg via bloglovin :( fast det har varit roligt att läsa men orkar inte när det har kommit t.ex 19 nya inlägg, 7 av dem är från dig. Andras inlägg kan vara km långa men du har många små under dagen och dom irriterar mig på ngt sätt :( Kämpa på med bloggen i fortsättningen.









Mietin tässä et mitä mieltä te muut ootte? Pitäiskö mun kirjottaa enemmän pitkiä postauksia vai pysytellä tässä mun kirjotustavassa? :) Kysyn siks et haluun et teijän mielestä on kiva lukee mun blogia eikä aiheuta ärsyyntymistä :)


Funderade här att vad tkr ni andra om saken? Borde jag skriva mer längre inlägg lr hålla mig till den skrivrutin jag har? :) Frågar för att vill att ni ska tycka det är trevligt att läsa min blogg och inte att inläggen orsakar irritation :)






Meen  nyt meikkaan mun siskon, tuun sit ja näytän pvän asun ja mitä meikkejä käytin pvämeikin luomiseen :)


Ska nu sminka min syster, kommer sen och visar dagens outfit och vilka sminkprodukter jag använde för att göra min makeup för dagen :)






UPDATED AT 18.10 PM;

Oon saanu nyt parisen kommenttia et mun kannattaa tehä pitkiä postauksia ja vähentää postauksien määrää. Yritän parhaani mukaan tehä pidempiä postauksia mut postausten määrä vaihtelee riippuen mitä sinä pvänä on tapahtunu :) Paljon kiitos niille jotka kerto mielipiteensä, nyt on helpompi jatkaa!


Har fått ett par kommentarer om att jag skall skriva längre inlägg och minska på antal inlägg per dag. Försöker mitt bästa och gör längre inlägg men antalet inlägg per dag kan variera beroende på vad händer under den dagen :) Ett stort tack till dem som berättade sina åsikter, nu är det lättare att fortsätta!  





3 kommenttia

  1. pitkät. menee 90prosenttia sun postauksista ohi ku postaat niin usein.
    Btw onko sul huulissa täytettä vai ihanko omat on?

    VastaaPoista
  2. Joo pitkät on parempi. Toi 5 postausta päiväs on kyl vähän liikaa.. :/

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)