12.8.2010

Shoes from Nelly.com




Nyt ku syksy tulee, haluaisin uusia kenkiä ja kappas vaan löysin hyvän ehdokkaan Nelly.comista. Mitä mieltä ootte näistä? Jotain mitä löytyy teiltäki syksyllä?

Nu när hösten kommer vill jag ha nya skor och se man på så hittade jag en bra kandidat från Nelly.com. Vad tycker ni om dessa? Ngt som man hittar från er sko kollektion också i höst? 



Mumbai EUR 19,00, Nelly  Shoes - NELLY.COM

19,00€



Din sko;





Tämmöset on ehdottomasti pakko saada! Dinsko veloittaa näistä 59,90€

Dessa måste jag absolut få! Dinsko tar betalt för dessa 59,90€




Nää ois pitäny ostaa viime vuonna Seppälästä, harmittaa!!

Dessa borde jag köpt förra året från Seppälä, ohh ångrar mig!!





Ainaki mulla on noi kahet syyskengät

Iaf  har jag dessa höstskor 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)