28.8.2010

3 Hours of shopping is great



Moikka. Kolme tuntia kaupungilla tuotti tulosta ja tulin vähän köyhempänä kotiin mutten kyllä oo harmissani :P  Eilen käytiin vähä kattomassa taiteiden yö menoa ja ainaki tuli kunnon iltakävely tehtyä. Tänään oon tosiaan vaa ehtiny olla kaupungilla ja kattonu The Hills ja The city jaksoja. Jenna tulee kohta tänne ja mun pitäis tässä laittautua et ehtii ajoissa baariin. Otin kumminki vähä kuvia tästä pvästä ja mun ostoksista.


Hallo. Idag blev jag fattigare efter 3 timmars shopping men det gör nog inget :P Igår var vi och kollade hurudan konstens natt var och gjorde iaf en lång promenad. Idag har jag endast hunnit slösa tid på stan och kollat på The Hills och The city. Jenna kommer snart hit och jag borde börja fixa mig så att vi hinner ut i tid. Tog ändå lite bilder under dagen på mig och mina köp.



My look today;



 




Jacket: H&M
Jeans shirt: Gina Tricot
Leggings: Gina Tricot
Boots: Monki
Scarf: H&M


A little shopping;







Mineral foundation: MSCHIC Seppälä




Blue Scarf: H&M



Jacket: Gina Tricot


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)