8.8.2010

Kun syksy saapuu, pukeudun näihin





Tiiän et sit ku on syksy ja kylmä, muistelen näitä hellepäiviä ja kuinka oli lämmin. Sit varmaa vinkuu et on liian kylmä ja oottaa taas jälleen kesää. Mutta tällä hetkellä on kumminki kiva kattoo et mitä asuja käyttää ku syksy tulee. Vaatekaapissa pitäis kyllä olla jonki verran syysvaatteita ja kenkiä et pärjää. Katotaan mitä oon löytäny.


Jag vet att när det är höst och kallt, kommer jag tänka på dessa sköna dagar och hur varmt det var. Sen sitter man säkert och gnäller att det är för kallt och att man väntar igen på sommaren. Men nu för tillfället är det roligt att kolla vilka outfits man använder när hösten kommer. I garderoben borde jag nog ha en del höstkläder och skor så att jag klarar mig. Vi ska kolla vad jag hittade. 


Takit/ Jackor;





Tekoturkis/Fuskpäls: H&M






Käsiintehty takki Sardiniasta/
 Handgjord jacka från Sardinien






Tekoturkis/ Fuskpäls: H&M



Neuleet/Cardigans;



Cardigan: Gina Tricot



Cardigan: Gina Tricot



Big Shirt: JC



Cardigan: Gina Tricot



Cardigan: Gina Tricot



Dress: H&M



Cardigan: H&M



Cardigan: Gina Tricot




Kengät/Skor;



Din Sko





Skopunkten


Halpa Halli



Tässä oli nyt jotain mitä löysin. Tottakai on paljon enemmän kenkiä, pipoja, housuja jne mut aattelin näyttää jotain niistä. Mitä tulee asuihin liittyviin postauksiin, onko teillä jotain toivepostausta mielessä? :)

Här var nu ng som jag hittade. Såklart har jag mkt fler skor, mössor, byxor osv men tänkte nu visa en del. Vad det kommer till inlägg som har med outfits att göra, har ni någo önskeinlägg ni skulle vilja ha? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)