16.8.2010

Syksy?





Nytkö se syksy on sit tulossa oli mun eka ajatus aamulla ku avasin oven, hyi että oli kylmä :D Oon tottunu siihe et aamulla on jo päälle 20 astetta ja nyt oli 15 astetta. Noh mut pitää alkaa vaa pukeutumaan paremmin. Tänään käytiin siskon kaa kaupungilla vähä asioilla ja myöhemmin oltiin mamman kaa Prismassa. Kohta vois laittaa jotain pientä syötävää ja ottaa rennosti tv:n avulla. 


Så nu är hösten på kommande, var min första tanke idag på morgonen när jag öppnade dörren, usch vad det var kallt :D Har blivit van vid att på morgonen har det varit över 20 grader varmt och nu var det endast 15. Japp men måste ta och klä mig i varmare kläder. Idag har jag och syrran varit på ärenden på stan och senare var jag i Prisma med mamma. Snart ska jag fixa ngt att äta och ta det lugnt med hjälp av tv:n. 





My outfit today;




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)