15.8.2010

How to make curls with Babyliss curler





Oon saanut toivepostauksen, eli näytän kuinka kiharran mun hiukset Babyliss Press n' curl kihartimella joten yritän mahdollisimman selvästi kertoa miten teen :) Teen jossai vaiheessa kans postauksen kuinka kiharran hiukset suoristusraudan avulla.


Har fått önskemål på inlägg, dvs att jag visar hur jag lockar mitt hår med Babyliss Press n' curl locktången, så jag försöker mitt bästa förklara hur jag gör det :) Gör i ngt skede också ett inlägg om hur jag lockar mitt hår med en plattång.





Voila!= 




1. Jotta suortuvia ei jäisi kihartamatta, jaa hiukset eri osioihin, aloittamalla alimmista hiuksista. Sido ylimääräiset hiukset nutturalle jotta ne ovat poissa tieltä (Kuva 1 ja 2)

2. Ota parin cm paksuisen suortuvan, kampaa suortuva läpi, on helpompaa kihartaa suortuvaa joka on sileä ilman takkuja. 
(Kuva 3)

3. Babyliss press n' curl kihartimella klipsi pitää suortuvan hyvin paikoillaan. Ota suortuvan latva ja kiinnitä kihartimen klipsiin. Kierrä suortuva kihartimen ympärille, niin lähelle hiusten juurta kuin mahdollista. (Kuva 4 ja 5)

4. Pidä kiharrinta paikoillaan noin 5 sekunnin ajan ja vapauta lopuksi kihara. Jotta hius on mahdollisimman kihara, yritä vapauttaa kihara mahdollisimman kevyesti jottei kihara jää kihartimeen kiinni ja takkuunnu. ( Kuva 6)

5.Käy läpi kaikki hiukset osio osiolta ja viimeistele hiuslakalla. Pidä pää alaspäin, pörrötä hiuksia sormilla ja suihkuta hiuslakkaa.

6. Voila! Kiharat ovat valmiit 






1.För att undvika att hårslingor av misstag lämnas olockade, dela in håret i olika delar, genom att börja med håret som ligger underst. Lägg det övriga håret till en knut så att dem inte är i vägen.


2. Ta  en hårslinga på några cm tjocklek, kamma igenom slingan för att undvika trassligt hår, dessutom är det lättare att locka lent hår. 


3. Babyliss press n' curl locktången har ett clips som håller hårslingan på plats. Ta hårslingans topp pch sätt den fast med clipsen. Tvinna slinga runt locktången så nära roten som möjligt.


4. Håll hårslingan tvinnad i locktången i ca 5 sekunder och släpp sedan locken loss. För att slingan skall vara så lockig som möjligt, släpp locken mjukt loss från tången utan att riva, den kan annars bli fast i tången och resultatet blir trassligt.


5. Gå igenom hela håret, del för del och spraya med hårspray. Håll huvudet ner, fluffa till lockarna med hjälp av fingrarna och fäst med hårspray.


6. Voila! Lockarna är färdiga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)