15.8.2010

Farkkupaita riensi eilen apuun



Hola! Olin eilen Jossulla ja voin sanoo et kivaa oli :) Siellä oli meijän kahen lisäks pari muuta jotenka höpötystä riitti. Vaikka olin vaan eilen Jossulla, aloin heti miettiin mitä laitan päälle ja nyt kumarran ittelleni et ostin Ginasta sen farkkupaidan sillä se pelastaa aina. Kokeilin sit kaks eri asuvaihtoehtoa ja päädyin toiseen, osaatteko arvata kumman otin? 

Hola! Var igår kväll hos Jossu och kan säga att vi hade roligt :) Där var ett par andra också med oss så en del prat blev det. Fast jag var endast hos Jossu, började jag tänka vad jag ska slänga på mig och nu bugar jag för mig själv att jag köpte jeansskjortan från Gina, eftersom den räddar alltid. Testade sen 2 olika outfits och valde den andra, kan ni gissa vilken jag tog? 



Outfit choises;

1. Jeans shirt & Blue skirt


Jeans shirt: Gina Tricot
Skirt: H&M
Bag: Guess


2. Jeans shirt & Grey leggings;


Jeans shirt: Gina Tricot
Leggings: H&M

1 or 2?




Outfit inspiration blog;


Picture from here




Löysin tuon blogin minoutfit.se sivuilta. Tosi kaunis ja ihanat asut :)


Hittade dendär bloggen från minoutfit.se sidorna. Jätte vacker och fina outfits :)



1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)