18.8.2010

Syksyn asukokonaisuus H&M vaatteilla




Hola everyone! 


Huomaa et pieni viileä tuulahdus on tullu sisätiloihin ja haluu mielellään pukeutua pitkiin housuihin täällä kotona. No syksy on tulossa edelleen eikä siitä päästä mihinkään. Ulkona pysty kumminki tänään ottaa vähä aurinkoa vaikka oliki pelkästää 16 astetta varjossa. Pitää ottaa kaikki irti auringosta ku vielä voi :D Nii mitä muuta oon tehny tänään? Korjasin meijän pyykkitelineen joka on ulkona ja mamma oli oikee tyytyväinen ja lisäks tein siskon kaa ruoat. Tänään pitäis vielä lakata kynnet, pestä hiukset ja laittaa vähä itseruskettavaa :P Huomenna vois alkaa pakkaan, sillä lähen sunnuntaina Helsinkiin ja sillon pitäis olla suurimmaks osaks kaikki tavarat mukana ku koulu alkaa sit taas.


 Man märker att kylig luft har kommit in i huset och man vill så gärna klä sig i långbyxor här hemma. Japp men vi vet ju att hösten är på kommande fortfarande och det är inget att säga emot. Utomhus kunde man dock idag sola lite fastän det var endast 16 grader i skuggan. Måste njuta av all sol när man ännu kan :D Ja men vad annat har jag hållit på med idag? Jag fixade vår torkställning för kläderna som ligger ute, mamma var mkt nöjd, och så gjorde jag och syrran maten. Idag borde jag ännu fixa naglarna, tvätta håret och smörja mig i brun utan sol :P Imorgon kunde jag börja packa, ska åka till Helsingfors på söndag och då borde man ju ha största delen av sakerna med, skolan börjar ju sen igen. 



Vähä inspiraatiota syksyyn/
Lite inspiration inför hösten


Kaulalle/Pään ympärille

Runt halsen/huvudet






Kaulahuivi jonka voi kietaista kaulan ympäri tai lämmittämään päätä

Halsduk som man sätta runt halsen eller som en luva för huvudet


Takin tilalle

Istället för jackan





Ponchon alle raitapaita

Under ponchon en randig tröja




Leggings



Shoes;







Kaikki täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)