12.8.2010

5 Hair looks with Jessica Simpson



5 Hair looks with Jessica Simpson;


1. Hollywood curls


Sopii hyvin juhliin ja hienoihin tilaisuuksiin. Mun unelma kampaus jos oon menossa ulos

Passar bra på fester och andra fina tillställningar. Mitt dröm hår om jag är på väg ut.


2. Straight and short


Jessica Simpson todistaa et lyhyt voi olla kaunista. Ite pidän enemmän pitkistä hiuksista mutta tämä kampaus houkuttelee aina välillä lyhentämään omaa hiusta. 


Jessica Simpson bevisar att kort kan vara vackert. Föredrar själv längre hår men denna frisyr lockar mig alltid ibland att kapa av eget hår. 


3. Natural looking waves




Rakastan kampauksia jotka näyttää huolimattoman hyvännäkösiltä. Tässä on yks hyvä esimerkki. Pientä lainetta hiuksiin.



Älskar hårstilar som ser ofixat snygga ut. Här är ett bra exempel. Lite vågor i håret.


4. Shining perfection



Kun hiukset on suoristettu hyvin se näyttää hyvältä

När håret är bra plattat ser det också bra ut


5. Thicker curls

Myös tiheämmät kiharat ovat kauniit ja juhlavat

Också tätare lockar är vackra och festliga


Mun lempparit on 1 ja 4, mitkä/mikä on teijän lemppari?

Mina favoriter är 1 och 4, vilka/vilken är er?

1 kommentti

  1. Tack! Det tycker jag med, helt kär i dom! :) De kostade 165 euro om jag minns rätt :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)