20.8.2010

Random pics - Do you know where I've been?



Huomenta vaan! Aloitan päivän postauksen kiittämällä kaikkia lukijoita jotka on käyny äänestämässä mun luomusta, ollaan jo 170 äänessä, ootte aivan mahtavia kiitos :) Jos oikeesti mun design valitaan jonnekki, sillonhan 50% on kans teijän ansiosta joten sillon ansaitsette kyl palkinnon! :) Oon kumminki ahistellu teitä lukijoita lähes joka postauksessa mun luomuksella :P Katotaan taas paljonko nousen tänä pvänä. Koska en oo vielä laittautunu tai vaihtanu pvän asuun, aattelin kehitellä teille pienen kyselyn, laitan kuvia jostain paikasta tai tapahtumasta jossa oon ollu ja koittakaa arvata mistä paikasta on kyse. Annan teille aina pienen vinkin




God morgon! Börjar dagens inlägg med att tacka alla läsare som har varit och rösta på min design, vi är redan i 170 röster, ni är helt super, tack :) Seriöst om min design blir vald nånstans, då är 50% tack vare er, då förtjänar ni också ett pris! :) Har stalkat er läsare med min design typ i varje inlägg :P Vi ska kolla hur mkt högre upp jag kommer idag. Eftersom jag inte ännu idag har fixat mig lr bytt om till dagens outfit, tänkte fråga er om en del bilder. Lägger upp bilder på någo plats eller händelse som jag varit med i och försök gissa vilket ställe det är frågan om. Ger alltid  ett litet tips 



1.  Suosittu katu arkisin tv:ssä/Populär gata vardagligen på tv



2. Piilotettu paratiisi Euroopassa/Gömd paradis i Europa ;)



3. Paras kuva palkittiin/Bästa bilden fick pris



4. Hyvä kaupunki shoppailla/Bra stad att shoppa i



5. Suomessakin on SOHO/ Det finns Soho även i Finland





1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)