14.8.2010

Natural face and jumpsuit day





Että on kyllä raikas olo ku on kävässy rannalla merivedessä uimassa, ihanaa! :) Tää pvä on menny nii nopeesti ku oltiin 5 tuntia rannalla ja nyt oonki sit vaa syönny. Oli kivaa ku meijän mummu tuli kans mukaan nii silläki oli jotain tekemistä. Teki muuten hyvää iholle ku sukelsin, merivedessä on jotain parantavia juttuja. On se vaa jännä ku elokuussa mennään vielä ilosena rannalle :D Mut nyt takas tähän hetkeen, en nimittäin tiiä jos teen jotain tänään vai oonko ihan vaa kotona. Pistin Jossulle viestiä nii saa nähä jos lähettäis käymää jossai vai jos muuten vaan näkisin sitä. 


Vad man då känner sig så ren och fin efter att man varit på stranden och simmat i havsvattnet, sååå skönt! :) Dagen har gått så snabbt, 5 timmar på stranden och nu har jag endast hunnit äta hemma. Det var roligt när vår mormor följde med så hade hon också lite program för dagen. När jag var och simmade, dök jag i vattnet som var bra för min hy, havsvattnet har ju bra ämnen i sig. Nog är det bara så random när man fortfarande i augusti drar till stranden :D Men nu tillbaka till denna stund, vet inte om jag gör ngt ikväll eller om jag blir bara hemma. Smsade Jossu så får se om hon vill dra nånstans eller om vi skulle bara chilla.



My look today + beach pics;















Hat: H&M
Jumpsuit: H&M
Bikini: H&M
Glasses: Seppälä



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)