12.12.2010

Tuhannes postaus!



Moikka kaikki! Toivottavasti teillä on ollu kiva v-loppu. Ite oon jumittanu koulukirjojen parissa, tai ainaki yrittäny parhaani. Pitäis vaan jatkaa lukemista nyt et pääsee tiistaina tentin läpi. Eksyin just H&M:n sivuille ja näin et siellä olis taas kivoja juttuja tarjottavana. Muuten tää on mun tuhannes blogipostaus joten menkääpä sen kunniaks osallistuun mun kilpailuun ,mitä te muka siinä häviätte? :P Saatte kehittää mun näkösen tyylin!


Hallo alla! Hoppas ni har haft ett trevligt veckoslut. Själv har jag suttit inne tms med skolböcker, eller har iaf försökt mitt bästa. Måste ta och fortsätta plugga så jag kommer igenom tisdagens tent. Var en sväng på H&M:s hemsidor och såg igen fina grejer som jag kunde ta. Förresten detta är blogginlägget nummer 1000 så kan ni nu inte därför ta o delta i min tävling, vad förlorar ni? :P Ni får fixa en outfitshelhet som ser ut som mig! 

H&M stuff





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)