14.12.2010

Ruutua ja kimallusta



Nyt on yks tentti takana ja täytyy sanoo ettei se menny oikeen nappiin. No, nyt pitäis alkaa lukeen toiseen tenttiin joka on torstaina, ehkä se menee paremmin :D Ehin kumminki ottaan päivän asu kuvia nii ehkä ne piristää vähäsen :) Onko teillä mitään jännää kerrottavaa tai jotain haasteita haluutte et teen? :) Muistutan jälleen teitä KILPAILUSTA joka on käynnissä 17.12.2010 asti. Ei sen kollaasin nyt niin ihmeellinen tarvi olla, kunhan se näyttää mun tyyliseltä :) 


Nu har jag en tent bakom mig och måste säga att det inte gick så bra. Nu borde jag börja läsa inför torsdagens tent, kanske den lyckas bättre :D Hann ändå idag ta outfitbilder, kanske dom piggar upp lite :) Har ni någo extra eller ng challenge som ni vill att jag gör? :) Påminner er igen om TÄVLINGEN som är igång till den 17.12.2010. Kollage behöver inte vara så extra, bara den ser ut som min stil :) 



Look 14.12.2010








Shirt: Lee
Leggings: H&M
Shoes: H&M






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)