7.12.2010

New Header!


Junamatka/Tågresan








Helsingissä oon taas ja oonki vähä muokannu mun blogia, tein uuden headerin, mitä mieltä ootte? :) Ite oon ainaki tosi tyytyväinen. Oon kumminki se joka rakastaa muotia ja tässä kuvassa se näkyy hyvin ainaki mun mielest :) Tietysti jtn muutoksia tulee varmasti vielä nii saadaan kaikki loksahtaan paikoilleen. Saattaa tietty olla et moni pitää mun blogin uutta ulkonäköö jotenki tylsänä mut halusin vähä erilaista. Mut nyt meen peseen kasvot ja sit nukkuun pikkuhiljaa. 


Nu är jag i Helsingfors igen och har hunnit lite ändra på bloggen, gjorde en ny header, vad tkr ni? :) Själv är jag jätte nöjd. Är ändå en person som älskar mode och det syns på bilden iaf tkr jag :) En del andra justeringar skall jag ännu göra så allt faller på rätt plats. Kan hända såklart att en del tycker att den nya headern gör bloggen på ngt sätt tråkig men ville ha ngt annorlunda. Men nu skall jag och tvätta ansiktet och sen och sova. 


Header before and after









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)