28.12.2010

Outfit for New Years Eve



Moikka! Mitäs teille? Ite käväsin tänään alennusmyynneissä mut sieltä nappasin vaan H&M:stä 2 alusvaatetta toppien alle. Jotenki oon aina tosi huono löytään aleista mitään mut sit normaalisti voinki löytää hyvään hintaan asuja. Joko ootte ite löytäny jotain? Tässä muuten aloin miettiin et mitä ihmettä sitä pistäis päälle uutenavuonna? Joka vuosi on sama ongelma :D Katotaanpa mitä löydän mun asukokonaisuuksista.

Hejsan! Hur är det? Var idag och kollade julrean på stan men hittade endast två stycken underkläder från H&M som man kan använda under linnen. Är den som aldrig typ hittar någonting från reor men i vanliga fall kan jag ändå fynda outfits. Har ni själv hittat ngt? Började förresten här fundera att vad i all världen skall jag ha på mig på nyårsafton? Varje år är det samma problem :D Vi ska kolla vad jag hittar i mina outfits helheter. 


Curls and red cardigan






Cardigan: Gina Tricot
Top: H&M
Scarf: Kappahl
Leggings: H&M


H&M Stuff






New Years Eve outfit


1. Silver dress


Dress: H&M



2. Shortsdress with animal print


Jacket: H&M
Belt: Gina Tricot
Shortsdress: H&M
Shoes: Monki


3. T-shirt with a nice print


T-shirt: Gina Tricot
Leggings: ONLY
Heels: CPS


4. Golden pants


Top: Mango
Pants: Vero Moda
Heels: H&M


5. Transparent


Shirt: H&M
Skirt: Gina Tricot


Miltä aiotte näyttää ku vuosi vaihtuu?

Hur kommer ni se ut när året byts? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)