23.12.2010

Muotivillitykset nyt ja keväällä


Huomenta päivää! No niin, nyt onki jo aatonaatto, kaikki joululahjat on hankittu ja paketoitu. Nyt otan rennosti, tosin hieman huonolla omatunnolla ku äiti on jo noussu puol seiskalta viemään isän töihin ja siitä lähtien värkänny keittiössä eri kakkuja ja muita jouluruokia. Tuntuu vaan et syksyn aikana on ollu niin paljon koulutehtäviä etten nyt yhtään jaksais tehä mitään muuta ku ottaa rennosti :) Mut joo matkalla Kokkolaan selailin tammikuun Elle-lehteä ja poimin sieltä tämän hetkisiä muotitrendejä ja tulevia kevään trendejä.

God morgon eller dag! Nu är det redan dagen före julafton, alla julklappar är skaffade och paketerade. Nu tar jag det lugnt, fast känner mig lite dålig eftersom mamma har vaknat redan halv 7, kört farsan till arbetet och efter det fixat olika kakor och andra julrätter. Känns bara att vi har haft så mkt skolgrejer under hela hösten att jag inte skulle alls orka göra ngt annat än ta det lugnt :) Men jo när jag var på väg hem till Karleby, kollade jag igenom senaste nummer av Elle-tidningen och plockade därifrån nuvarande trender och kommande vårens trender.


Trendit nyt/Trender nu


Silkkihuivi/Scarf av silke:



(Kenzo)


Minikorot/Små klackar




(Din sko)



2011 Trendit/ trender


Hedelmäkuviot/Fruktmönster





Housuhame/Byxkjol



Hauskat laukut/ Roliga väskor






Boyfriend style


Blazers



Jeans



Plastic shoes



Raidat/ Ränder





Onko mikään näistä trendeistä teijän mieleen? 

Är det ngt från dessa trender som ni gillar? 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)