12.12.2010

Annan päivittäiset ihonhoitotuotteet






Aattelin heittää kehiin mun ihonhoitotuotteet joita käytän lähes päivittäin. Kerron samalla tuotteiden hyvät puolet.


Tänkte slänga hit mina hudvårdsprodukter som jag använder nästan varje dag. Berättar dessutom produkternas goda sidor.




Aamuisin/ På morgonen



Face wash



Aamulla aloitan kasvojen pesulla ja käytän joko Neutrogenaa tai Garnieriä.

På morgonen börjar jag med att tvätta ansiktet med antingen Neutrogena eller Garnier.



Neutrogena: 

Puhdistaa syvältä, ihanan pehmeä iholla ja poistaa epäpuhtauksia ainaki mun naamalta

Renar på djupet, härligt mjuk på hyn och tar bort finnar iaf från mitt ansikte


Garnier: 

Vähentää ihon rasvaisuutta, hyvä parin minutin naamio

Minskar glansigheten på hyn, bra några minuters mask



Toner


Yleensä käytän Lorealia + sitruunamehua aamuisin jotta iho tuntuis sileältä

Använder vanligtvis Loreal + citronsaft på morgonen så att hyn skulle kännas len



Loreal + lemonjuice


Loreal derma genesis kirkastaa ihoa ja saa ihon tuntumaan raikkaalta. Lisäks vähän sitruunaa joka tekee ihosta mattapintasen

Loreal derma genesis fräschar upp hyn och gör den klarare. Lite citron som får hyn att bli matt.


Day creme



Kasvoveden jälkeen levitän tän kasvoille joka toimii vähän primerin tavoin

Efter ansiktsvatten smörjer jag in ansiktet med detta som fungerar lite som primer



Tosi kosteuttava ja ihana iholle

Jätte fuktande och härlig för hyn


Iltaisin/ På kvällen


Eye makeup remover



Poistan silmämeikin tällä

Tar bort ögon makeup med denna


Hellävarainen eikä silmiä kirvele

Ögonen börjar inte svida med denna produkt


Face wash


Sama rutiini näillä tuotteilla

Samma rutin med dessa produkter


Toner


Normaalisti käytän myös iltasin samaa kasvovesiyhdistelmää mut ehkä kerran viikossa käytän Louis Widmerin liuosta iholle jos on enemmän epäpuhtauksia, kuivattaa finnit tehokkaasti.


Vanligtvis använder jag samma toner kombination på kvällarna men kanske en gång i veckan använder jag Louis Widmer lösning på huden om jag har mera orenheter, torkar ut finnarna effektivt. 


Spot treatment



Laitan epäpuhtauksien päälle

Lägger på orenheterna


Tää mehiläisvoide auttaa tehokkaasti poistamaan finnit ja on erittäin riittoisa

Bisalvan hjälper effektivt att ta bort finnar och är väldigt dryg


Night creme


Levitän kasvoille mehiläisvoiteen jälkeen

Smörjer in i ansiktet efter bisalvan


Tästä tuotteesta  kerroinki erikseen yhessä postauksessa mut tosiaan tämä yövoide parantaa mun aknearpia ja kosteuttaa hyvin

Berättade om denhär produkter i ett inlägg men jo denna nattcreme hjälper att ta bort mina akneärr och återfuktar hyn




1 kommentti

  1. Tosi kauniita nuo sun kuvat tässä! :) oot luonnollisen ja raikkaan näköinen :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)