17.12.2010

Last chance to be part of my competition





Moikka! Täällä vietän koti-iltaa ja katon neloselta Hitch leffaa. Olin tänään kaupungilla ja sain yhen osan joululahjasta ostetttua mut onhan niitä vielä vaikka kuinka. Huomenna suuntaan taas kaupungille ja ostan kaikki! :P Aattelin muistuttaa teitä et nyt teillä on vielä puoltoista tuntia aikaa osallistua mun kilpailuun jonka jälkeen alan käymään läpi kaikkien osallistuneiden kollaasit :) Tosi kiva ku ootte osallistunu, kiitos niistä!




Hallo! Firar hemma kväll och kollar på Hitch filmen. Var idag på stan och fick en del av en julklapp köpt men har massor oköpt ännu. Imorgon drar jag till stan och köper alla! :P Tänkte påminna er att ni har ungefär 1½ timme på er att ännu delta i min tävling och sedan börjar jag gå igenom alla bidrag :) Trevligt att ni har deltagit, tack så mkt! 











Look today





Cardigan: H&M
Top: H&M
Leggings: Gina Tricot
Shoes: H&M 





2 kommenttia

  1. Voi apua, ihan täydellinen asu! <3
    Mä joko itte haen, poikakaveri tai sitte tilaan tuolta Tampereen Sammon Ainosta. Se on ainut paikka mistä itekin sitä saan, ja kuulemma Revlon ehkä lopetetaan, siitä ei oo mitään varmuutta kyllä vielä.. :'(

    VastaaPoista
  2. No niimpä! Aijaha, just joo : o no nyt oon sitä parina päivänä käyttäny ja oon tykänny, ei mitenkään ihmeellinen sinänsä, mutta ihan kiva että siinä on toi vihertävä puuteriki : ) joo se on kyllä aivan ihana!

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)