20.2.2012

Victoria Törnegren inspiration


Nyt kun tällä hetkellä ollaan Jonaksen kanssa Ruotsissa ajattelin tarjota ruotsalaista blogi inspiraatiota jälleen kerran. Nyt valitsin ihanan VICTORIA TÖRNEGRENIN jonka blogia aloin lukea ehkä semmonen 1½ vuotta sit. Rakastuin Victorian tyyliin ja korkealaatuisiin asukuviin josta voisin itekki ottaa oppia :) Tässä teille inspiraatiokuvia :) Luetteko Victorian blogia?

Nu när jag och Jonas är för tillfället i Sverige tänkte jag bjuda på svensk blogg inspiration once again. Valde denna gång sköna VICTORIA TÖRNEGREN vars blogg jag började läsa typ 1½ år sedan. Blev totalt kär i hennes stil och de högklassiga outfibilderna som jag kunde lära mig från :) Här har ni inspirationsbilder :) Läser ni Victorias blogg?





















1 kommentti

  1. Mun blogissa on sulle haaste ja tunnustus <3 Käy tsekkaa ;)

    Kiss' LOLA

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)