25.2.2012

Stockholm shopping!


Moikka moi! Tänään on jopa vähän parempi olo eiliseen verrattuna. Eilen oli muutenki ihan kurapäivä, en saanu Carlingsin työpaikkaa, taas jälleen tuli samanlainen meili kun aikasemmin joten tunsin itteni niin erikoiseks kun hylkäysviesti oli identtinen. Tuntuu ihan älyttömältä että haluan yli kaiken tehdä töitä vaateliikkeessä enkä edes koskaan pääse haastatteluun. Monien mielestä vaateliikeessä työskentely ei edes ole niin erikoista mut haluaisin aloittaa jostakin joka liittyy vaatteisiin :) No mut en anna vielä periksi, kyllä joku mut vielä haluaa! Nyt kumminki hauskoihin juttuihin nimittäin mun Tukholman ostoksiin. Että noita ostoksia on sit vaikee kuvata mut tässä on nyt kuvia :D Tosiaan mun liikkeet keskitty lähinnä Bikbokiin ja tottakai yks H&M liitty joukkoon josta ostin arskat. Tässä kuvia, myöhemmin voisin jaksaa ottaa vähän asukuvia :) 

Hej hopp! Idag mår man då bättre jämfört med gårdagen. Igår var det verkligen en bajsdag, fick inte jobbet på Carlings, igen fick man ett identiskt mejl från förra gången så ni kan tänka er hur speciell jag kände mig när dissningsmejlet var identiskt. Känns helt otroligt att jag vill så mycket jobba i en klädbutik och blir aldrig ens kallad på intervju. Många tycker inte ens att ett jobb på en klädbutik är speciellt men skulle gärna börja någonstans som inkluderar kläder :) Men jag tänker inte ge upp, någon vill ännu ha mig! Men nu till trevligare grejer nämligen min Stockholm shopping. Det var så svårt att fota mina köp men här har ni nu bilder :D Mina butiker blev för det mesta BikBok och såklart en H&M var jag tvungen att besöka och hittade mina nya solisar. Här är då bilderna, kunde senare försöka ta lite outfitbilder :)


Stockholm shopping

Sunnies: H&M - 69,50kr


Jumper: BikBok - 99kr


Shirt: BikBok - 99kr



Transparent dress: BikBok - 199,90kr


Transparent dress: BikBok - 199,90kr


Blazer: BikBok - 149kr



2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)