28.2.2012

Glitter and shine from H&M


Voi kun kiirettä pitää! Salkkarit alko jo ja aiemmin tänään oltiin siskon kanssa Ikeassa. Mentiin sinne ilmaisbussilla jo kaheltatoista ja tultiin siinä viiden maissa kotiin. Sen jälkeen alettiin laittaan ruokaa ja nyt en edes ehtiny ottaa asukuvia :D Muutenki oon ihan raadon näkönen tämän päiväisen sään jälkeen joten asukuvat jäi taas ottamatta. Huomenna lupaan ottaa ennen töitä :) Tässä päivän kuvia mun eilisistä H&M ostoksista :) Toivottavasti ymmärrätte miksen oo nyt ehtiny päivittää blogia normaalin tapaan siskoni ollessa täällä ettekä lähe lätkimään siks :D

Oh vad man har bråttom hela tiden! Salkkarit började redan och tidigare var jag med syrran en sväng till Ikea. Vi tog gratisbussen klockan tolv och kom hem vid 5. Sen blev det matlagning och nu har jag inte ens hunnit ta outfitbilder :D Ser annars också helt förjävlig ut p.g.a. dagnes väder så inga outfitbilder. Imorgon lovar jag fota före jobbet :) Här har ni dagens bilder på mina H&M köp från igår :) Hoppas ni förstår varför jag inte har uppdaterat bloggen normalt p.g.a. att min syster är här och att ni inte drar därför :D


New stuff from H&M





Blazer: H&M - 29,95€



Cap: H&M - 7,95€ 



1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)