22.2.2012

Farkkupaidan arvonnan voittaja!


Noniin lähetin tuossa tunti sit opettajalle vähän tekstejä luettavaks ja nyt ajattelin hetken hengähtää ennen kun jatkan. Niin tosiaan sunnuntaina päätty mun arvonta jossa pysty voittamaan farkkupaidan ja arvoin äsken ihanan random.org:in avulla ja nyt voittaja onkin selvillä. MMILYA ONNEKSI OLKOON :) Sulle on lähetetty sähköpostia :) Kiitti kaikille osallistuneille ja voin sanoa että kohta pistän taas kilpailun pystyyn sillä mulla on kahet arskat arvottavana :)

Så, skickade för en timme sedan lite texter åt vår lärare så hon kan läsa dem igenom och nu tänkte jag faktiskt lite chilla före jag fortsätter. På söndagen avslutades min lottning där man kunde vinna en jeansskjorta och lottade precis ut vinnaren med hjälp av random.org och nu har jag vinnaren. MMILYA GRATTIS :) Har skickat mejl till dig :) Tack till er alla som deltog och kan säga att det blir en ny tävling inom kort för jag har två solglasögon att lotta ut :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)