19.6.2010

Tarviin huivin josta voin tehdä turbaanin



Huomenta! Mulla on näköjään kans jääny päälle noi kuninkaalliset häät sillä yöllä näin unta et menin naimisiin ja oli tosi isot häät xD Ketkä aikoo seurata Victorian ja Danielin häitä? No mut asiasta pulmaan, nimittäin mun pitäis löytää joku huivi josta voin vääntää turbaanin päähän. Ainoa ongelma ku ettii sellasta on huivin koko, se ei saa olla liian iso eikä liian pieni :D Ostin muuten eilen vähä vaatteita H&M:stä, saatte nähä ne myöhemmin.


God morgon! Har tydligen blivit lite hjärntvättad av det kungliga bröllopet eftersom förra natten drömde jag att jag gifte mig och hade ett enormt bröllop xD Vem tänker kolla på Victorias och Daniels bröllop? Jo men nu till problemet, nämligen jag borde hitta en scarf som jag kan göra en turban av. Det lilla problemet är dock scarfens storlek, den får inte vara för stor lr för liten :D Köpte förresten igår lite kläder från H&M, ni får se dem senare.






H&M scarfs;





9,95€



Visit hm.com
7,95€




Visit hm.com
9,95€


Tykkään aika lailla eläinkuvioisista huiveista joten toi keskimmäinen vois olla iha kiva, mut toisaalta kans joku värikäs. En tiiä, mielipiteitä?

Gillar ganska mkt animal printed scarfs så därmed vore den mittersta nice, men o andra sidan vore ju nice med en färg glad. Vet inte, åsikter?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)