4.6.2010

my new Monki shoes already broken



Joo huomenta kaikille! Eilen ku olin kaupungilla, kävelin ylpeenä mun hienoissa uusissa Monki kiilakorkkareissa. Olin ehtiny käyttää niitä 2 kertaa ennen sitä ja huomasin Stockalla et kengät alkaa hajoo käsiin. Korko oli irtoomassa ja kanta näyttti hirviön suulta. Joo sain kohtauksen ja menin valittaan kengistä Monkiin. Otin lisäks yhteyttä Ruotsiin ja voin sanoo et siellä asiakaspalvelu toimii. Ne lähetti sähköpostia ja lupas et kengät korjataan :) Nyt pitää vaa mennä kauppaan sanoon et näi on asiat nii saan mun unelmakengät kuntoon. 




Hej hopp! God morgon alla. Igår när jag var på stan, gick jag stolt i mina nya Monki kilklackade skor. Jag hade före igår hunnit använda dem 2 gånger och märkte sedan på Stockmann att skorna börjar gå sönder. Klacken hade börja lossna från limmet och bakdelen såg ut som en mun på ett monster. Då blev jag arg och gick till Monki för att klaga. Jag kontaktade dessutom Sverige och nu kan jag säga att kundservice fungerar där bra. De skickade e-mail till mig att butiken skall  fixa mina skor :) Nu måste jag bara ta mig till Monki och säga hur sakerna är så får jag mina skor fixade. 







Tältä kengän pitäis näyttää takaa/Såhär borde skon se ut bak




Ja tältä se näyttää nyt/Och såhär ser den ut nu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)