9.6.2010

Ärsyttää ku The Hills ja The City ei toimi!


Luulin jo et ihme on tapahtunu ku käväsin Mtv:n sivuilla ja uusimpien The Hills ja The City jaksojen alussa näytettiin mainos, mut joo siihen se jäiki. Taas sama "olemme pahoilamme, ei toimi bla bla blaa". Ärsyttävää, ehin vaa nähä molemmista yhen jakson ja nyt saa sit oottaa ikuisuuden et näkee ne uusimmat. Noh mä aattelin sit kattoo Laguna Beach season 1.

Jag trodde redan att ett under hade hänt när jag var på Mtv:s sidor och vid de nyaste avsnitten av The Hills och The City, visades reklam men japp där blev jag då. Igen samma "Vi beklagar, funkar inte bla bla blaa". Stöööörande, jag hann endast se av de båda serierna det första avsnittet och nu får man då vänta i evigheter att man ser de nyaste. Japp, men jag tänkte då kolla istället på Laguna Beach season 1.


Does it really work??!


NOT!!!


5 kommenttia

  1. http://alltomthehills.blogg.se/


    Tuolta näkee Hillsien ja Cityn viimeisimmät jaksot. Ilmestyvät yleensä päivän viiveellä.

    Sini

    VastaaPoista
  2. Hejsan!
    Den funkar om man har hotspotshield på datorn, då kan inte sidorna se vilket land du kommer ifrån:)

    Har själv sett alla avsnitten så,
    lycka till!

    Nanu

    VastaaPoista
  3. http://www.twitvid.com/IQ1O1

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)