22.6.2010

Ripsien värjäys kotona



Tuli tässä mieleen et pitäis varmaa ottaa ja värjätä ripset ku kumminki menee v-lopuks mökille juhannusta viettään nii ois iha kiva näyttää ihmiseltä ilman meikkiäki. Oon värjänny ripset kotikonstein monta monta kertaa ja mun mielestä lopputulos on aina hyvä. Voin kertoo vähä miten värjään ripset onnistuneesti.


1. Sekotan värjäysaineet ohjeiden mukaisesti
2. Levitän joko vanupuikolla tai ripsiharjalla mömmön ripsiin
3. Pakkauksessa tulee yleensä mukaan lappuja jotka suojaa silmiä, ja oletetaan et pidetään silmät kiinni koko sen ajan mut mulla on aina silmät auki. Varoo vaan silmän limakalvoja nii kaikki on iha jees.
4. Kastelen vanulappuja veteen, ja pyyhin pois kaiken ylimääräsen värin ripsistä, pidän kuitenki silmät auki. Jos silmiä alkaa kirvellä, pesen koko kasvot ja huuhtelen silmät ylimääräisellä vedellä.




Började tänka på att jag borde säkert färga mina ögonfransar, ska till landet på midsommarn så vore helt nice att se ut som en människa även utan smink. Har färgat fransarna hemma, flera flera gånger och jag tkr att resultatet blir alltid bra. Kan berätta lite hur jag gör för att lyckas.


1. Blandar ihop färgmedlena enligt instruktionerna
2. Breder ut färgen antingen med hjälp av tops eller mascara borste över alla fransar
3. Paketet innehåller oftast lappar som skall användas för att skydda ögonen och att man blundar under tiden när medlet färgar. Men jag skippar alltid lapparna och håller ögonen uppe. Bara man aktar ögonens slemhinnor, är det lugnt. 
4. Blöter vaddlapparna i vatten och tar bort resterna av färgämnet men håller ögonen uppe. Om det börjar bränna i ögonen, tvättar jag hela ansiktet och sköljer ögonen med extra vatten.





Käytän yleensä tätä tai yhtä toista budjettimerkkiä
Använder vanligen denna eller ett annat budjetmärke

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)