17.6.2010

Me and Adrianna Karembeu - 97% look a like?

Haha kävin taas vaihteeks kattomassa et ketä muistutan Myheritage.comissa ja nyt täsmäs 97%. Taitaaki olla korkein prosentti ku muistutan jotain. Aattelin nyt pistää kumminki tuon videon tähän nii saatte kattoo onko meissä yhtään samaa, mussa ja Adriana Karembeussa :D Menkää teki kokeileen ja sanokaa sit mulle et ketä muistutatte eniten :)


Haha jag var och kollade att vem jag är lik på Myheritage.com och nu blev jag lik 97%. Tror det är det högsta procentantalet jag fått. Tänkte nu visa videon här så kan ni kolla om vi alls är lik varann, jag och Adriana Karembeu alltså :D Gå ni också och testa och berätta till mig vem ni är mest lik :)





MyHeritage: Celebrity Morph - Family heritage - Family web site


Hahah no onko samaa näköä vai ei/ Är vi lika eller inte? :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)