18.6.2010

Healthy skin - Healthy mind



Huomenta! Ku heräsin aamulla huomasin et iho paranee koko ajan, vähemmän arpia ja finnejä :) Oon kamppaillu nii kauan mun ihon kaa et ois ihanaa vihdoin saada se kuntoon. Niillä ihmisillä joilla ei koskaa oo ollu iho-ongelmia, ei osaa ymmärtää samalla tavalla ku ne jotka kärsii epäpuhtauksista. Mun iho-ongelmat on syöny tosi paljo itsevarmuutta. Aina pitää olla meikkaamassa naamaa jotta olis samoissa lähtölukemissa ku muut ihmiset. Eniten mua ärsyttää kommentit "Hyyyi mulla on yks finni naamassa, siis yäk miten mä voin mennä mihinkää ku oon tän näkönen" (ite sit seisoo siinä finnit rivissä naamassa ja aattelee itekseen, vaihetaanko naamoja nii saat kokea miltä tuntuu ku on finnejä koko naamassa, you idiot)


God morgon! När jag vaknade på morgonen, märkte jag att min hy håller på och bli bättre hela tiden, mindre ärr och finnar :) Jag har kämpat så länge med min hy att det vore skönt att äntligen få den i skick. De människor som aldrig haft större hy-problem, kan aldrig förstå den hemska känslan som man har när man drabbats av oren hy. Mina hyproblem har dragit ner massor på mitt självförtroene. Alltid skall man vara och sminka sitt ansikte så att man ser någorlunda vanlig ut som andra. Mest irriterar mig kommentarer som "Usch jag har en finne i ansiktet, asså uuuuuusch hur kan jag gå nånstans när jag ser ut såhär" (själv står man brevid med finnar runtom ansiktet och tänker för sig sj, ska vi byta ansikten så vet du din jävel hur det känns att ha finnar i hela ansiktet)







Tavoitteena Hilary Duffin iho
Mål att få en hy som Hilary Duff :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)