11.6.2009

Voiko ystävästäni tulla Ruotsin seuraava huippumalli?


Noni ja nyt käännän sen mun ja Johnin haastattelun :)


Haastattelu John R. kanssa:


- Hyvää iltaa, mikä sinun nimesi on?
- John.
- Ikä?
- 19 vuotta, täytän 20 päivä maaliskuuta =)
- Okei eli parhaassa iässä :D Kuinka pitkä olet?
- Olen 182 cm pitkä ja painan 79kg
- Ja sitten olennaiseen kysymykseen, miksi päätit osallistua tähän mallikilpailuun?
- Juttu lähti siitä että ystävättäreni kehotti minua osallistumaan kisaan. En itse ollut varma, mutta ystäväni sanoi että minussa on malli ainesta ja potenttiaalia jota tarvitaan tässä kilpailussa, ja lisäksi minussa on hienoja piirteitä jotka mahdollistaisivat mallikilpailu voiton.
- Kadutko sitä että lähdit mukaan kilpailuun vai onko tämä sellainen asia jonka muistat aina?
- Oikeastaan en kadu sitä ollenkaan että lähdin mukaan kilpailuun, kun miettii että olen yksi finalisti kymmenestä. Alussahan oli 6000 kilpailijaa, joten on todella sensaatiomaista että olen pärjännyt näin hyvin, sillä en olisi koskaan uskonut että pääsisin näin pitkälle. Lisäksi on monta yksilöä jotka auttavat minua äänestämällä, mikä on minusta aivan upeaa!!
- Jos voitat, miten uskot että sillon reagoit? Huudatko niin lujaa kun vaan kykenet, vai viekö kissa kielen ja olet aivan äimänä?
- Hyvä kysymys. Rehellisesti sanottuna uskon että voitosta minulle nousisi pala kurkkuun ilosta ja soittaisin varmasti kaikille läheisilleni että olen voittanut!!
- Kiitos paljon John ja onnea kilpailuun :)
- Kiitos itse haastattelusta, oli mukavaa puhua kanssasi. Älä sinäkään unohda äänestää minua (ja naurahtaa lopuksi).
Noni nyt oli tämäki sit käännetty, ei nyt saanu yhtä hienoa versiota ku mitä ruotsiks, sillä Johnilla on paljo parempi kieli ku mitä mulla :D Älykäs kaveri :) Ja muuten, sanokaa mitä mieltä ootte Johnista? :)

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)