9.6.2009

Myös ruotsiksi, också på svenska

Noni aattelin käyttää hyväkseni mun kakskielisyyttä ja kirjottaa kans ruotsiks kun vaa ehin :)
Aattelin lähtee tästä kohta Jeminalla käymää ja sen jälkee kaivelen vähä mun huoneen laatikoita ja katon jos löytyis jotain kiinnostavaa. Voisin kyl näyttää jotain jos löydän sit myöhemmin :)



På svenska:

Tänkte utnyttja det att jag är tvåspråkig så skriver också på svenska när jag hinner :) Jag tänkte dra snart till Jemina och efter det kommer jag hem och börjar rota i mina lådor i mitt rum ifall jag hittar ngt intressant. Kan nog visa ngt om jag hittar ngt senare :)
Viime vuonna löysin nämä mamman sailorit :P
Förra året hittade jag mammas sailor shoes
C ya later :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)