12.6.2009

Kirjan kanssa sänkyyn


Hyvää iltaa! Katoin äsken äitin ja siskon kaa Isi hoitaa elokuvan, oli hyvä :) Nyt oon pessy naaman ja meen kohta sänkyyn lukeen kirjaa, Sophie Kinsella - Karriär&Köksbesvär, on muuten tosi hyvä kirja! Kannattaa lukee :) Lisäks voisin lukee vähä jotai muotilehtiä.

Huomenna aattelin kävästä kaupungilla ja sit iltapäivällä nään Miaa ja Jeminaa. Voi olla että mennään sit pelaan tennistä, mä,mun sisko,Jemina ja Mia. Illasta en vielä tiiä. Ehkä jonnekki Jossun kaa, pitää kattoo. Oon aina sanonu porukoille että on nii helppoa käydä töissä mut ei se iha niinkää oo haha :P Oon nii väsyny viikon jälkeisestä hosumisesta töissä joten ois iha kivaa ottaa vaa rennosti. Mut nyt sänky kutsuu kirjan kera, Öitä :)


God kväll! Kollade precis filmen Daddy day care med mami och syrran. Tkr den var bra :) Nu har jag tvättat ansiktet och ska snart hoppa i sängen med en bra bok, Sophie Kinsella - Karriär&köksbesvär. Lönar sig att läsa tkr jag :) Dessutom kunde jag läsa lite modetidningar.

Imoron tänkte jag dra till stan en sväng och på eftermiddagen träffa Jemina och Mia. Kan hända att jag,syrran,Jem och Mem drar och spelar tennis. Vet dock inte ännu vad jag gör på kvällen. Kan hända att jag drar ut med Jossu. Har alltid sagt till mina föräldrar att det är så enkelt att jobba men haha nej så är det nog inte. Är så slutkörd efter en effektiv vecka på jobbet, så därför lockar också hemmakvällar. Men nu ropar sängen på mig. Dags att läsa! Godnatt, hörs imorgon :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)