13.6.2009

Party night or not?

Noni nyt oon taas kotona. Käytiin siskon kaa vuokraamassa elokuvan, Bride wars :D En tosin tiiä katon onko sen nyt illalla vai meenkö ulos Jossun kaa. Nyt oon saanu viettää vapaapvää tänää joten ei väsytä ja tekee mieli mennä ulos :D Saattaa sit olla ettei Jossu jaksa tulla ku se o ollu tänää töissä. Suihkun aikana pohdin jos leikkaan sen otsiksen vaiko en :D




Japp då är man hemma igen. Var med syrran och hyrde filmen Bride wars. Vet dock ännu inte om jag kollar den ikväll eller om det blir utgång med Jossu. Idag har jag haft ledigt och är därmed pigg, vill ut :D Kan nog hända att hon inte orkar komma ut eftersom hon jobbat idag men alltid kan man hoppas. Ska duscha nu och fundera ifall jag klipper lugg lr inte :D




Otsis on kyl mun juttu mut en tiiä sit pitäiskö vaiko ei :D No mut nyt suihkuun. Kirjottelen myöhemmin jos ehin :) MOI :)
Lugg är nog my thing men vet inte om jag borde lr inte :D Men nu ska jag duscha. Skriver senare ifall jag hinner, Hejdå :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)