11.6.2009

Kan min vän, bli Sveriges nya toppmodell?

Voi että oon ilonen, John the model siel Ruotsis on aika hyvin menestyny jo, mut on vielä äänestys aikaa jäljellä joten, helppikää mua ny :) Eli pistäkää viestiä näi: MJ 61281 numeroon: 72550 :) maksaa 10 kruunuu eli ei paljo mitää :) se oikeesti ois täydellinen voittaja, joten auttakaamme hänet voittoon. Mun mielest John ois täydellinen voittaja koska, ensinnäki ei oo vielä noussu päähän toi juttu ja hän on rento kaveri. Muutenki, hei naiset miettikää ny, latinot on aina hot :D Ja jos ei muuta nii pitäis kyl jo nimen perusteella äänestää, siinä vasta mausteinen sukunimi ;D



Asså är så glad, modellen John i Sverige har blivit kändare och kändare, men röstnings tiden är inte slut än. Df kan ni alla offra 10kr och smsa: MJ 61281 till nummer: 72550 Han vore seriöst en perfekt vinnare, han är otroligt omtänksam och liksom kolla bara på hans utseende, tjejer hallo, latinos är alltid heta ;D Om inte annars, så måste ni rösta redan pga hans heta efternamn Rodriguez :D








Lisäks sain haastatella häntä joten käännän sen suomeks koska haastattelu tehtiin ruotsiks. Teen sen sit myöhemmin sillä nyt en ehi :)




Dessutom fick jag intervjua honom så ni får lära känna honom lite bättre :)







INTERVJU MED JOHN R.








- God kväll, vad heter du?

- John.




- Ålder?

- 19 år fyller 20, 30e mars =)




- Okej, i bästa åldern alltså :D Hur lång är du?

- Jag är 182 cm lång och väger 79 kg




- Så den STORA frågan, varför bestämde du dig att delta i modelltävlingen?

- Det är nämligen så att en tjejkompis rekomenderade mig att gå med i tävlingen. Men jag var inte riktigt så säker på det, hon hävdade att jag hade det som krävdes för att bli modell och att enligt hennes perspektiv i de sublima, så tyckter hon att jag har fina drag vilket jag trodde skulle ge mig stora möjligheter att vinna i modelljakten 09.




- Ångrar du dig att du har deltagit i tävlingen eller är det en upplevelse som du alltid kommer ihåg?

- Faktiskt så ångrar jag inte att jag gick med i tävlingen, med tanke på att man är en av dem 10 finalisterna kvar nu. Rent hypotetiskt var det över 6.000 deltagare, det är verkligen en sensation eftersom att man aldrig förväntade sig att man skulle komma så långt och speciellt när det är så sjukt många okända individer som hjälper mig med röstningen, vilket är både eminent och härligt!




- Ifall du vinner, hur tror du att du reagerar då? Skriker du så högt du kan eller blir du totalt stum?

- Bra fråga. Ja du, jag tror helt ärligt att jag skulle få en klump i halsen av glädje samt ringa runt till alla mina fränder och tala om för dem om att jag vunnit!




- Tack så mycket John, och lycka till med tävlingen :)

- Tack själv för intervjun, det var trevligt att prata med dig. Glöm inte att rösta på mig du också, (avslutar med ett skratt).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)