10.6.2009

Finland vs Russia

Ahh ihanaa, ulkona o 20 astetta mut siellä alkaa varmaa kohta sataan. Oli vaihteeks virkistävää mennä aamulla pyörällä töihin :) Nyt oon taas kotona, oon ehtiny tanssia ja treenata vatsalihaksia. Myöhemmin pitäis penkoo vähä tavaroita jos löytäis jotain kivaa, jonka vois ehkä jopa myydä? :) Illalla tulee futista, Suomi-Venäjä, eli nyt on tosi kyseessä. Jos Suomi poika voittaa, me noustaan sarja kakkosiks. Joten nyt kaikki kotona pitää peukkuja Suomelle, mä ainaki oon iha innoissani, vielä :D Ei mut mitä veikkaatte, onko Suomella saumoja voittaa? Ite uskon että Suomi voittaa mut en oo vielä saanu tulosta päähän että monellako maalilla, joten se ehkä tulee myöhemmin.






På svenska:


Ohh så skönt, de är 20 grader ute men de börjar säkert regna snart. Det var uppfriskande att åka med cykeln till jobbet idag. Nu är jag hemma igen och har hunnit dansa och träna magen. Senare borde jag rota lite i mina saker och kolla ifall jag hittar ngt intressant som jag kunde till och med sälja? :) På kvällen blir det fotboll, Finland vs Ryssland, dvs nu är det all or nothing. Om Finland vinner, kommer de att flytta sig till tvåor i serien. Så nu ska alla hemma hålla tummarna för Finland, jag är iaf helt jätte ivrig :D Näej, men på hurdant resultat gissar ni? Har Finland möjligheter att vinna? Själv tror jag att Finland vinner men har inte ännu bestämt mig hur mkt, så berättar det kanske senare.




Go Finland Go! Heja heja heja!! :D
Kirjottelen ehkä myöhemmin :)
Skriver kanske senare :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)