17.6.2009

Beige jacket and old shorts

Noni, nyt sain siivottua huoneen ja oon käyny kans suihkussa. Innostuin vähä kokeileen vaatteita ja kehitin ihan kivan asukokonaisuuden :)



Sådär, nu fick jag städat mitt rum och har också vart och duschat. Jag blev lite inspirerad av att pröva på lite kläder och gjorde en nice outfit :)



Näytän iha puulta :D

Ser helt ut som ett träd haha :D



Jakku on mun viimeisin löytö: H&M 9€ :)
Kaikki muut H&M:stä paitsi arskat.

Kavajen är mitt senaste fynd, från H&M 9€
Allt är från H&M förutom solglasögonen (Gina Tricot)



Siivosin mun meikkilaatikon ja nyt näyttää paremmalta :)
Städade smink lådan och nu ser det bättre ut :)





Löysin sieltä H&M:n luomiväripaletin, kesäisiä värejä :D
Hittade H&M ögonskuggs ask, sommar färger :D

Ja nyt illaks on lukemista, tuli eilen postissa :)
Och nu har jag ngt att läsa på kvällen, kom igår med posten :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)