18.1.2012

Outfit today - Not


Sori hei, en oo yhtään ehtiny ottaa tänään päivän asukuvia. Eipä mulla ookkaan ollu mitään hohdokasta tänään päällä joten säästyittepä lökäasusta. Tänään on ollu ihan huono päivä muutenkin, työkeikat on viety nenän edestä eikä kelan tukirahoja näy missään. No mut huomenna uuteen nousuun ja sentään blogin puolella jotain positiivista sillä teitä on nyt 140 lukijaa, ohhoh :) Mut hei käykää sen verran piristämässä mua ja itteänne että osallistutte mun  ARVONTAAN ja sit heitätte niitä toivepostaus ideoita TÄNNE  kuten jo pari ihmistä on kiltisti tehny :D Huomiseen :) 

Sorry dudes, har inte alls hunnit ta idag outfitbilder. Har inte haft ngt extra på mig så ni slapp se mig i gamla ruttna kläder. Idag har jag annars också haft en så dålig dag, mina jobbturer har tagits rakt framför näsan på mig och får inte ens mina studiestöd pengar. Men imorgon är det en ny dag och iaf på bloggen har ngt roligt hänt idag eftersom nu är ni 140 prenumenanter, ojjjdå :) Men om ni vill pigga upp mig och er själv ännu ikväll gå och delta i min LOTTNING och så kan ni slänga era inlägg önskningar HIT som redan ett par typer har snällt gjort :D Hörs imorgon :) 


OLDIE




1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)