11.1.2012

Oh no I bought shoes again!



Hei vain! Kotona taas ostoskassien kera. Joo piti mennä ettiin ne kolme asiaa jonka postasin aiemmin ja laukku kyllä löyty mut jätin sen vielä liikkeeseen. Niitä kahta muuta en sit vielä nähny. Menin kuitenkin ostaan jotain ihan muuta, nimittäin uudet kengät! En voinu vastustaa hyvää tarjousta ja sitä paitsi oon halunu semmoset jo pidemmän aikaa. Tämän lisäks ostin turbaanin, tai ostin niitä itse asiassa 2 kpl mikäli teitä kiinnostais pieni arvonta :) Pitäis kohta alkaa kokata ruokaa ja siivota täällä vähän. Pistän teille nyt kuvia mun uusista kengistä niin saatte asukuvia sit vielä myöhemmin :) 

Hej alla! Så är man hemma igen med ett par shoppingbags. Jo jag skulle ju leta efter de 3 grejerna jag skrev på bloggen tidigare och hittade väskan men lämnade den ännu i butiken. De två andra accessoarerna hittade jag inte. Gick dock och köpte något helt annat, nämligen ett par nya skor! Kunde inte motstå ett bra erbjudande och har velat ha sådana redan länge. Förutom skorna köpte jag en turban, eller egentligen 2 stycken ifall ni är intresserade av att jag lottar ut en :) Borde börja snart kocka och städa. Ni får nu bilder på mina nya skor och outfitbilder kommer senare :) 


Shopping



Shoes - Din Sko // 24,90€


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)