10.1.2012

My outfit in shades of blue


Moi hoi! Tänään oonki ollu tosi aktiivinen sillä alotettiin suunnitteleen Jennan kaa opinnäytetyön sisältöä ja työstettiin sitä 2½ tuntia. Tämän jälkeen mentiin Tarjoustaloon josta ostin ihanan bodysplashin joka tuoksuu ihan muumilimsalta. Sit vielä ruokakauppaan hankkiin lisää hedelmiä. Kokeilin nimittäin eilen mun blenderiä ja oon nyt ihan koukussa, haluun koko ajan tehdä eri juomia :D Nyt on kuitenki pakko mennä tekeen ruokaa sillä on kauhee nälkä. Tässä teille päivän asukuvia hienojen katuvalojen ja rakennuksien edessä. Halusin pitkästä aikaa pitää hametta kun en oikee oo hameihminen joten löysin vanhan H&M:n hameen.

Hejsan! Idag har jag varit jätte aktiv eftersom jag och Jenna började idag planera innehållet för vårt examensarbete och vi jobbade på det i 2½ timmar. Efter detta blev det Tarjoustalo och hittade en bodysplash som doftar som muminläsk. Sen blev det ännnu matbutiken där jag köpte fler frukter. Testade nämligen igår min blender och är helt fast nu, vill ju hela tiden göra olika drycker :D Nu är jag ändå tvungen att gå och göra mat för är så hungrig. Här har ni dagens outfit med en jätte fin bakgrund med fin belysning och byggnader. Ville för en gångs skull ha en kjol på mig då jag är inte riktigt en kjolmänniska så råkade hitta en gammal från H&M. 


Shades of blue













Knit: H&M // Skirt: H&M // Tights: H&M // Shoes: H&M



6 kommenttia

  1. tycker massor om den här outfiten! :)

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi ihana asu! Yleensä en välitä sinisestä, mut sun päällä näyttäis jätesäkkikin hyvältä!:D

    VastaaPoista
  3. Hei kerro joku hyvä hedelmäsekoitus :) Mä oon kans hankkinu blenderin mutta oon muusannu siin vaan mandariinei :D

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)