3.1.2012

I'm sexy (sick) and i know it



Täällä kirjottelee flunssanokka Anna. Hyi että viime yö oli kauhee lukuunottamatta upeaa Leijona lätkäsuoritusta. Pelin jälkeen mulla oli tosi vaikee nukahtaa koska kurkku oli niin kipee etten pystyny nielaseen omaa sylkeä. Mmm varmaan ihanaa luettavaa mut faktojahan tänne vaan heitetään :D No aamulla ja päivällä ei kyllä ollu oikee parempi fiilis sillä kurkkua poltti kun viimeistä päivää. Pahin kaikista oli se että oli nälkä muttei voinu syödä. Pari tuntia sit ihme tapahtu ja kurkku alko tuntua paaaljon paremmalta joten nyt pystyin syödä ja juoda normisti :) No onko mulla tällä hetkellä kuvasaldoa, noo eipä juuri. En usko et kukaan haluu kattoo mua tämän näkösenä. Huomenna jos on yhtään parempi fiilis voin ottaa asukuvia. Tässä teille nyt kumminki kuvia vuosien takaa jotka on ehtiny tänne blogiin eksyä jossain vaiheessa. Hauskaa illanjatkoa ja hei kaikki hereillä klo 00 kannustamaan Suomipojat voittoon.

Här skriver snorungen Anna. Usch vilken natt jag hade igår om man inte räknar med den fenomenala matchen Lejonen spelade. Efter matchen hade jag så svårt att somna för jag hade så jäkla ont i halsen att jag inte kunde ens svälja mitt eget saliv. Mmm måste vara härligt att läsa min text nu men jag slänger ju hit bara fakta :D Mådde ju inte alls bättre på morgonen och på dagen för det brände i halsen som bara den. Det värsta av allt var det att jag inte kunde äta något fastän jag var hungrig. För ett par timmar sedan hände ett under och halsen började kännas bättre så nu kunde jag då äta och dricka normalt :) Har jag några bilder till bloggen, nope inte med detta facet. Tror inte ni vill se mig i detta tillstånd. Om jag mår alls bättre imorgon så kan jag ta outfitbilder. Här har ni nu då ändå bilder från ett par år tillbaka som har hunnit hitta sig till bloggen i ngt skede. Ha en trevlig kväll och hej håll er vakna kl 00 för att heja på Finland i ishockeyn.


Pics from the retro past 
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)