26.9.2011

Use CLEAN to be clean


Moikka! Tänään on tosi huono päivä. Eka menee kouluun ja saa tietää ettei koulu kata yhtä 100€ matkailualan turvallisuuspassia koska olin poissa sen yhen päivän. Ja toiseks sain sähköpostia hylätystä työnhausta jossa sanottiin etten päässy Carlingsiin töihin, how fun. Kaikki raha-asiat menee päin PEETÄ ja koulukaan ei auta yhtään. Nyt tässä pitäis vielä innoissaan tehä jotain koulutehtävää joka ei sit yhtään kiinnosta koska tällä hetkellä koulu ei kuulu mun top 5 suosikkeihin. Siks ajattelin heittää noi huonot ajatukset romukoppaan ja kertoa teille mun tämänhetkisestä lemppari tuoksusta. Sain muun muassa tämän Clean - Warm Cotton hajuveden synttärilahjaks ja voi että ku se tuoksuu niin hyvälle!! :) Ajattelin tässä vielä kohta kävästä hankkimassa palkinnot mun kilpailulle joka starttaa tänään joten stay tuned :) 


Hejsan! Idag har man haft en så dålig dag. Först går man till skolan och får veta att skolan inte understöder ett pass inom turismen som kostar 100€. Missade en dag så jag fick inte längre delta. För det andra fick jag ett mejl på att jag inte blivit vald att jobba på Carlings, how fun. Allt som har med pengar att göra skiter sig ordentligt och skolan hjälper inte alls. Nu borde man ännu vara ivrig över ett skolarbete som inte alls intresserar för tillfället eftersom skolan inte hör till min top 5 favoriter nu. Därför tänkte jag nu slänga alla negativa tankar i skräpkorgen och berätta er om min favorit doft. Fick i födelsedagspresent bl.a. Clean - Warm Cotton parfymen och kan bara säga att den doftar så gott!! :) Tänkte här dra snart och köpa priserna till min tävling som startar ikväll så stay tuned :) 







2 kommenttia

  1. Buu. Tyhmä koulu ja tyhmä Carlings! Toivottavasti loppuviikko sujuu paremmin! :)

    VastaaPoista
  2. Missä koulussa ja mitä alaa opiskeletkaan?:) Mulla on jäänyt koko tieto ihan täysin siitä, että edes ylipäätään opiskelet, vaikka aika kauan oonkin sun blogia jo aktiivisesti lukenut:D

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)