7.9.2011

Dagens outfit


Pöö! Nyt oon just kokkaillu valmiiks joten odotan että päästään syömään. Tänään päätin tehä bataatti-perunamuusia omatekoisten lihapullien kanssa johon nyt heitin vähän kaikkee. Taidan ottaa lasillisen viiniä odotellessa ja katon sinkkuelämää. Tässä teille kuitenkin päivän asua :) 


Buu! Nu har jag precis kockat klart så väntar att vi kan börja äta. Idag bestämde jag mig för att göra batat-potatismos med egengjorda köttbullar som jag slängde i olika ingredienser. Tror att jag tar ett glas vin så länge jag väntar och kollar på Sex and the city. Här har ni dagens outfit :) 



Dagens















Turban: Seppälä // Scarf: Gina Tricot // Jumper: H&M // Top: H&M // Jeans: Dr Denim // Shoes: Vans // Sunglasses: Seppälä // Bag: New Yorker





4 kommenttia

  1. Oot ollut tosi kivassa asussa liikenteessä! :) Varsinkin tuo kaulahuivi on ihana harmaan päivän piristäjä!:)

    Anniina

    VastaaPoista
  2. Love this look
    that sweater is amazing!
    looks so good!

    new outfit post-
    www.mirfashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Love your scarf!!

    XOXO, CC

    https://twitter.com/CupcakeKissesxx

    http://thecupcakecartel.blogspot.com

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)