28.9.2011

Anna in the mirror


No mutta terve! Tämä päivä on ollu nii kiireinen etten oo edes ehtiny koneelle surffaileen. Eka oli koulua puol ysistä puol kahteentoista jonka jälkeen lähin Jennan kaa Sokoksen 3+1 päiville. Ostin sieltä Lumenen natural code ripsarin alle 6 eurolla! Lisäks mentiin Anttilaan josta ostin sen Lumene natural code skin perfector 2 in 1 powder makeup tuotteen. Kokeilin sitä nopeesti meikin päälle ja se kyl vaikutti hyvältä. Voin palailla huomenna siihen tuotteeseen ja kertoa miltä se näyttää ku tunkee puhtaille kasvoille. Mut nyt alan tekeen lohkoperunoita joten palaillaan myöhemmin. Alla teille random kuvia :P


Nämen hej! Har haft så bråttom idag att jag inte hunnit surfa på nätet. Först hade jag skola från halv 9 till halv 12 och därefter drog jag till stan med Jenna på Sokos 3+1 dagarna. Köpte därifrån en mascara från Lumene natural code som kostade under 6€! Vi besökte också Anttila där jag köpte Lumene natural code skin perfector 2 in 1 powder makeup. Testade den snabbt på sminket och den verkade bra. Dock kan jag återkomma med resultat imorgon när jag testar på osminkat ansikte. Men nu skall jag göra klyftpotatisar så vi får höras senare. Här har ni lite random bilder :P 


Niin ja jos teitä kiinnostaa, osallistukaa mun arvontaan TÄÄLTÄ

Och om ni är intresserade gå och delta i min tävling HÄRIFRÅN








1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)